BUDAK BARU BELAJAR

hye eu oll
lama dah saya x taip nak post2 ney so malam ney nak buat latihan jari ckit .. hehehheh .. kebiasaannya, saya copy paste jak entry orang nak share2 ngan kawan-kawan .. Hmmm kan sharing is caring betul x ?? nway blog ney lama dah xbuka coz bzy ckit ngan kuliah but now xda dah bzy2 ny bab cuti sem la katakan .. so isi masa lapang pun hnya buka blog , facebook n tutorial yg macam2 .. actually , jeles juga nmpk blog orang yg cantik2 ney .. tapi saya buat plahan la dulu .. Blog nie d buat pun saja jak nak try2 camna nak b`blog tapi lama kelamaan siuukk pulak .. buat ney buat tuh .. b`macam2 la sampai suma blog ney cari kat pacik GOOGLE jak .. Suma ada kat sana .. besa la budak baru belajar la kata kan belum tau apa2 sangat pasal blog ney .. Actually , bila 1st tyme buat blog ney susa juga bab suma m`gunakan koding wlaupun lam subjek yg saya ambil ada la juga study psal koding ney .. (OOP n C++). dah la aku x suka sangat buat coding giler ney .. N`way try p`lahan2 .. Hrmmm penat juga menaip ney kan ?? pa pown thanks yg sudi follow n kalo boleh tuh bagi komen ckit so saya akan cuba pbaiki apa klemahan .. kata orang setiap manusia tuh ada kelemahan dea .. betul x ?? okeyhh la setakat ney jak !!bye n Gud night :)

THANKS FOR READING


PRESS BUTTON LIKE

1 comment:

Tinggalkan komen c comel dan c ensemboy


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...